كيتــــــــــى

السلام عليكم ورحمة الله


البوست ده كنت هكتبه من فترة بس مكنتش فاضيه ايامها

بس اول ما بسمه بعتتلى صور كيتى تخيلت الحوار ده😀


كيتى : بسمــــــة استنى

بسمة : ادخلى يا كيتى مش هتأخر


كيتى : يا بسمة ارجوكى متسيبنيش لوحدى بخاف 😦

بسمة : يا باااى  ادخلى يللا لازم ازعق فرجتى علينا الناس :-@


كيتى  : طب اهو امشى مش عاوزاكى

بسمة : ماااشى لما اجيلك


كيتى : دى مشيت بجد !! هيا ليه بقت كده ايه الرخامه دى ؟


كيتى : سلمى وحشتنى اوى نفسى اروحلها واسيب الرخمه دى يا ترى هيا عامله ايه


طق طق طق

كيتى : ميييييين  ؟!؟

بسمة : انا جييييت يا كيتى وحشتينى

كيتى : انا عاوزه اروح لسلمى

😦


————


كان معكم حوار داخلى لكيتى

والصور تشهد

😀


This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

14 Responses to كيتــــــــــى

  1. la principessa says:

    ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

    انا اللى غلطانة انى بعتلك اى حاجة …….انا اللى استاهل فعلا =)))))) انتى اجننتى وجننتينى معاكى

    • salma says:

      هههههههههههه

      يابنتى انتى بتعذبيها اعترفى انها مش طيقاكى😛

      احمدى ربنا انى محطتش الفيديون😛

      فاكره لما بعتتلى اللنك😀

  2. Amany says:

    =)) =))
    حلووو جدا ياسلمى :))
    الحوار لايق مع الصور =))

    كيتيى هتنتحر ورا بسمة ..كله بسببك يا سلمى😛
    وبسمة سايباها تقع م الشباك😀

  3. hager says:

    ههههههههههههههههههه
    كانت معكم كيتي من وراء الاسوار ..
    :D:D

    • salma says:

      هههههههههه
      خلف الاسوار مش وراء الاسوار😛
      منورة يا ساندى دوت اتش😀

  4. My Fate says:

    هههههههههههههههههه
    عسل قوي والله
    أنا كيتي وحشتني جدااااااا والله
    والمفروض تخليها تقول أنها عاوزة تروح ليكي وليا انا كمان
    اشمعني انا بقي😀

  5. Yasmin says:

    ايه الرخامه اللي انتي فيها دي يابت يااسلام :p
    لا بجد حوار جامد وماشي مع الصور
    طول عمرك عسسسل يابت

    • salma says:

      موهوبه يا بنتى طول عمرى ^^،

      ربنا يكرمك يا ياسمينا
      ومنورة يا قمرايه :*

  6. angel says:

    😆
    ya danaya ya ebny😆
    bs sewar el 3’asala agml bardo😀 t7sy keda feeha b el ndafa😀
    gr8 topic i like it🙂

    • salma says:

      مرضتش انزل باقى الصور بقى كنت هعمل مسلسل كده😀

      تسلمى يا مياده متحرمنيش من طلتك😀

      روحى يا هانم حوا وجاوبى :-@

      • angel says:

        النت كان زاللنى مش عارفه ادخل
        انا مستنيه المسلسل ع فكره
        ياريت فعى تكملى قصه “كيتى والغساله ”😆
        plz plz plz😀

Leave a Reply

